Dom tre budskapen som finns i HEM.

Hela min resa har varit lite avdankad fram tills att jag kom till Surfers Paradise. Det var inte sjalva staden som gjorde susen for mitt humor utan dom tva vanner jag traffade dar.

Hanna och Elin ni vet inte hur mycket ni faktiskt betytt for mitt humor har nere. Hela min resa har varit ganska avdankad fram tills nu. Ni har varit som tva friska flaktar i mitt liv, tva stycken leenden som lyckades vacka min lust att vara en riktigt glad Martin igen!

Vara dagar ihop har varit helt otroliga minst sagt. Ni ar latt dom tva roligaste och mest livsglada flickor jag nagonsin traffat. Ingenting ont far nagonsin handa er, jag onskar er tva en resa i Australien som fa far uppleva.

Ni utstralar sadan gladje, ni ar tva stycken av dom fa som kan fa ett helt rum att skina upp med sma leenden. Att ni kommer vara vanner livet ut tvekar jag inte en sekund pa.

Jag ar just nu en mycket lycklig man som har fatt chansen att traffa er. Ni var precis det jag behovde, ni kunde inte komma mera lagligt.

Kanslan av att fa aka ner till Australien och traffa tva individer som ni, att traffa tva stycken manniskor som jag verkligen vill traffa hemma i Sverige igen ar mycket maktig for mig. Att vi imorgon kommer skiljas at ar inte sorgligt for jag vet att nar vi traffas igen kommer skratten bara losa av varandra.

Vi skiljs at just nar vi ar pa topp helt enkelt!

Jag ser fram emot att fa ha er tva i mitt liv, jag ser fram emot att fortsatta bygga pa varan vanskap. Vi lag ihop pa stranden i Surfers Paradise och sag alla tre samma stjarnfall, jag sag upp emot soderkorset och gjorde min onskan.

Min onskan har redan slagit in...

Jag har redan sagt det och jag sager det igen. Hanna och Elin, ni ar duon helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Elin & Hanna

TACK Martin for jatte fina ord!

Har tankt efter och om vi aldrig hade gatt in pa det dar internet cafet och traffat Chris sa hade du nog suttit har med oss idag. Men men chris ar Chris.

Langtar sa till du kommer farandes med husbilen och vi borjar spontanhulka. Kommer bli fantastiskt!

Tusen kramar till varldens basta Martin!

2007-12-09 @ 04:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0