Trött på Svensk TV.

Jag blir så trött på dagens humorprogram på TV. Jag förstår inte varför Sveriges humor har tagit denna riktning. Varför skämtas det så aggressivt, varför pekas människor ut för?

Den roligaste humorn du kan få fram i mitt anseende är om ett ämne eller om en karaktärstyp. Ingen ska behöva känna sig påhoppad, om en känner sig träffad så får flera samma känslor som den träffade, och då blir det tråkigt.

Varför varför sänds denna skit för? Jag hittar inte idag något roligt svenskt program som sänds regelbundet, jag syftar också på reklamfilmer som försöker sig på humor. Jag blir så trött!

Hipp Hipp är den senaste humorserien som faktiskt lyckades på ett fullständigt utsökt vis, skämta om själva ämnen och karaktärer. Varan TV saknar jag också även fast dom skämtade rätt hårt med Bengt Johansson emellanåt.

En annan sak om humor när jag ändå är förbannad...

Om det inte är roligt på något vis så SKIT I ATT GÖRA DET! Endel kanske säger och hävdar på att man kan ju inte producera hela tiden, idéerna tar väl slut så småningom. Detta är ord ifrån människor som aldrig känt av det, än mindre vet hur man ska få fram det.

Då syftar jag på orden synergi och flow här. Även om det är taget ifrån amerikanerna så betyder dom någonting jag innerligt tror på!

Har du hittat något som är roligt, någonting som underhåller dig. Då vill du också ha kvantitet blandat med kvalitet.

Jag blir så ledsen när våra stora TV-bolag inte kämpar mer för att hitta nya människor nya koncept. Det finns massor av roliga personer i Sverige idag som vill försöka skapa någonting. Dom finns överallt och dom behöver inte mycket rekvisita för att göra det heller!

Nej fy fan, jag kom på ikväll varför jag aldrig ser på svensk TV. Det är inte underhållande på något vis.

Kommentarer
Postat av: thomas

något som vore väldigt roligt vore om man gjorde. Glöm bonde söker fru och tänk lite längre lite vildare tänk narkoman söker fru eller dobis söker fru ellr någon annan fuckt up grupp det vore fan as ball. Tänk dig när linda isaksson kommer in i pundarkvarten och hittar en utslagen berra med en kanyl hängandes ur armen och frågar hur gårdagens date gick det
fan humor.

2007-11-07 @ 15:32:23
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Klockrent Thomas!

2007-11-07 @ 20:02:25
Postat av: michael kors outlet

Michael Kors is easily one of the most popular and respected fashion designers in the world

2012-03-02 @ 04:47:26
URL: http://www.michaelkorshandbags-outletz.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0