...

Just nu känns livet en aning ostrukturerat. Jag har inte planerat ett skvatt vad jag ska ha med mig till resan. Jag vill åka till morsan idag sen också Göteborg på typ måndag.

Fan att det ska vara så långt från Linköping till Göteborg!

Vill skapa roliga texter. Har säkert en sex stycken roliga inlägg att göra men att sitta vid en ny dator varje dag hjälper inte till. Har skrivit två försök till roliga inlägg men vill inte lägga ut.

Det är roligt att åka runt och hälsa på folk. Men det är också ganska jobbigt att sitta i en bil så lång tid nästan varje dag.

Hmm, sitter hos farsan nu. Om man lyssnar ordentligt så hör man upp emot tre stycken klockor ticka ljudligt samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0