...

Intressant att denna sida får många klick. Jag ska ut och åka på brädan snart, har saknat det.

Ska bli otroligt skönt.

Det är svårt att ha en nära vänskapskrets som sjöman, jag har fruktansvärt många ytliga kontaker men alldeles för få nära. Är jag förvånad? Är jag förvånad över att någon ha orken att hålla kontakten med någon som försvinner så som jag gör?

Jag ska vara ute i 6 veckors turner i framtiden, kanske skaffa mig en fast punkt. Jag har en gång sagt att jag är en normal människa, som lever ett normalt liv.

Min bror säger att det är jag inte...

Min reaktion är positiv just nu. Reaktioner baserade på känslor har annars en tendens att ändra sig under dom mörka stunderna i ens liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0