Hem till gården

Åkte från Borås till farsan igårkväll, det var ju fan långt till Borås.

Idag hade jag tänkt åka till Linköping och träffa min lilla söta mor. Morsan och farsan är skilda sen länge och jag vet inte vad man ska kalla deras nya kärlekar i livet.

Jag har kallat dom plastföräldar. Har fått känslan av att om det ska heta styvförälder så måste den föräldern ha tagit över rollen från den riktiga föräldern.

Eller?

Ska träffa morsan och plastfarsan idag iallafall. Han heter Bosse och är fulladdad med bra egna ordspråk hela tiden. Varje gång jag ringer dit hör man Bosse i bakrunden:

- Är det Martin?
- Ja det är Martin.
- Jaha, vad kostar problemet?

Kommentarer
Postat av: heaven

*asg

Säker på att du inte ärvt ngt därifrån då?

2007-10-27 @ 10:11:15
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Hehe, jag har nog ärvt mer än vad jag vill ekränna därifrån. =)

2007-10-27 @ 10:18:24
Postat av: Martin (sjömansbloggen)

Hehe, jag har nog ärvt mer än vad jag vill ekränna därifrån. =)

2007-10-27 @ 10:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0