Lite segt...

Idag har det varit lite segt att vara här. Känner att jag vill komma igång med mitt liv igen!

Att vara till sjöss så här känns verkligen som att trycka på en paus knapp på DVD:n, allting bara stannar i livet. Jag har faktiskt inte tänkt speciellt mycket på vad jag exakt ska göra när jag kommer hem den här gången. Brukar ha en miljon planer och världens lista framför mig på planet hem. =)

Jag ska ju till Australien men har inge biljett, inga planer på hur jag ska åka eller vad jag ska göra där nere. Det blir nog bra ändå. Om jag känner mig rätt, ja.. Hehe...

Jag ska försöka vara kvar här så mycket jag bara orkar ändå. Ju mer jag lider här ombord desto skönare när jag kommer iväg på resan! Där kan vi snacka historier värda att nämna i en blogg...

Pandoras ask glider runt i Australien och Nya Zeeland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0