Jag hjälper mänskligheten

Fjortisen (homo sapien fjorticus).
Är ett flocklevande djur som ofta syns vid skymning kring McDonalds, ibland även sibyllagrillar, i stora gäng.

Hanarna känns igen på sitt tuppliknande läte och rödprickiga ansikte där jakten på den mest IQ-befriade tjejen börjar med att spela upp sin senaste ringsignal på mobilen. Honorna känns igen på sina översminkade, konstgjorda utseenden och rosa stringtrosor som hänger strax under armhålorna. Byxor i barnstorlekar är ofta vanligt.

Fjortisen kan upplevas som ett mycket störande djur då de under sin vandring genom samhället kan utstöta sig höga parningsläten. Ofta i form av svordomar så som t.ex: Tönt. Hora osv. Antalet av dessa djur har ökat markant på senare tid vilket har lett till en het diskussion om det är möjligt att börja skjuta delar av populationen.

(Ni har en pervers dragning att läsa min blogg. Ni vet inte riktigt vad det är...)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Läste endast det kursiva längst ner eftersom jag inte tkr du skriver något vettigt och måste bara säga: Fjortisar dras till Fjortisar!

2007-08-18 @ 00:54:45
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se
Postat av: du e kass

jag gillar inte dig

2007-08-18 @ 14:58:19
Postat av: du e bäst

jag gillar dig

2007-08-18 @ 17:21:42
Postat av: tobbe

hahah det är bra. det är grymt!!!!

2007-08-18 @ 18:42:56
Postat av: Jens

Jag gillar inte heller dig.

2007-08-18 @ 20:36:15
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag får väl säga att jag är på Martins sida för annars hamnar allt jag säger förvridet 100ggr värre här och på en dag hinner man säga mycket.

2007-08-23 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!