Sitter och funderar...

Jag har en lite ökänd mingelbild på mig själv och en "tjej".

Brorsan uttrycker mina känslor det ganska fint.

Msn
ChJ säger:
Jag bara ser framför mig hur du sitter med Stor Ångest i ena handen och Stort Naturligt Ecstasy-Smile i andra handen och battlar ut hela grejen.

Jens(supermatrosen) och Simon(malebonding) har sett den. Bilden kanske inte är så hemsk men historien runtikring är... Vad göra, vad göra?

image71image72

Dessa två tjommar har sett bilden.

Jens minns du hur glad du blev när du fick se bilderna ifrån Sunny Beach och den ökända vimmelbilden? Dina knän vek sig och jag fick nästan göra hjärt och lungräddning. Du blev fan blå i fejset av skratt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det finns massa fler bilder...

2007-08-15 @ 06:27:40
Postat av: Ch.

Martins fina ragg är en spektakulär show för alla som känner honom! Underbart catch, och Ecstasy-Martin är naturligtvis ÖVERLYCKLIG på bilden över sin UNDERBARA nya tjej...

2007-08-15 @ 19:40:10
Postat av: Jeeeens

Gaaaaaay Martin!!

2007-12-04 @ 00:14:15
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Martin

Den bilden ar raderad. Den som Jens syftar pa....

2007-12-04 @ 01:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!