Martin Johansson

Jag har lamnat Brisbane och dom underbara flickorna Hanna och Elin.

Saknar dom lite faktiskt...

Ar nu i en liten strandstad som heter Noosa Heads dar jag ska befinna mig i fyra natter. Hostelet har en riktigt stor tradgard dar man hor sma odlor krypa omkring och faglar kvittra. En kackerlacka vandrade omkring pa vaggen medans jag stod och varmde ett par nudlar och mina tyska rumskamrater fragade mig efter dom sag min ryggsack:

- Aaaahhh, zweden? Pekar pa en flagga.
- Yes, Sweeeeeden. Pucko, kan inte uttala s ratt. 
- Und ein skateboard ja?
- Yes... It's a skateboard. Har kande jag natsan for att spontaspy lite nar tanken om att jag maste lyssna pa denna manniska nagra sekunder till inbefinner sig.
- Welcöm zu Nuza Heds. Stracker fram sin hand och jag ba sliter upp min sjalvuppblasbara kudde istallet!

POFF! Ratt i plytet pa fan.

- I own ze germans now.

Ska ikvall snickra ihop nagra inlagg hade jag tankt. Don Juan den nya manliga rasen, den manliga strippan med smeknamnet "the Bump", Alfie the man som sjong en lat ifran punkbandet Buzzcocks ute pa gatan for oss, den koreanska rumskamraten som flippa och borjade gora The Grudge ljud mitt i natten, dagen da jag och Elin kopte ett paket Coco Pops, nar jag blev overfallen av tre vakter och utslangd ifran Down Under Bar och givetvis kommer vi aldrig glomma nar vi foljde Mr 1985's kvall ute genom att smygfota han overallt.

Jag har manga bilder och hoppas pa att fa nagra kompletterande bilder lite har och var. Jag har faktiskt delat ut min mail till manniskor (2 stycken) som haft riktigt roliga bilder och hoppas pa att dom ar barmhartiga nog att skicka dom till mig.

tanka
Har star jag och observerar min spottloska allterfsom den splittras i vinden.

Kommentarer
Postat av: Emilie

den enda du saknar är mej, Darling!

2007-12-07 @ 23:14:21
URL: http://solbarn.blogg.se
Postat av: TMNT

Denna fascination av sitt eget spott, helst från höga höjder. Jag kommer aldrig glömma när min bror skulle spotta uppifrån Frittfall, dock lite för sent. Man kan säga att han fick känna på hur det är att åka in i sitt eget spott i en väldans hög fart. Jag skrattar än.

2007-12-07 @ 23:30:36
Postat av: Martin

svar: TMNT, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Varlden maste spontanspotta mera sa alla kan fa skratta!

2007-12-08 @ 00:22:59
Postat av: Martin

Mmm, min lilla sota Emelie! Din drom om oss kommer sla in. Jag lovar! =)

Kram!

2007-12-08 @ 00:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!