I stand before you with dry balls...

Rob den hollandska mannen som inte hangde med ut kom in i koket imorse och undrade va fan som hade hant igar. Han sov i en fyrabaddssal enbart ihop med Tim som lag mittemot han helt nack.

- It's like I didn't even go out and still there is naked people in my room... butt naked.
- Hahahahahaha!
- It's not funny Martin... stop it.

Sen blev dom fyra amerikanska flickorna utslangda pga Amys beteende pa en privatfest vi snubblande in pa. Det var riktigt kul att se det gralet, underhallning pa hog niva.

Tony agaren:

- I had a swedish girl named Jessica here for a while ago. And the american girls are like a three on the Jessica scale... 

(Givetvis har jag mail till Jamie(Amy och Jamie tva olika flickor har) den amerikanska flickan som bor i Christchurch, Nya Zeeland. Im welcome to crash there with her and three other female roomates anytime. =)

Senast jag tittade pa klockan sa var den 04'30 pa morgonen och jag lag pa verandan helt slut med en tysk flicka sovandes pa mitt brost. Hon visste vad hon ville ha nar vi kom in pa dansgolvet, jobbigt att bli antastad pa det dar viset. =)

- She just jumped me you know.
- Yeah Martin, life must be a bitch when girls are doing that to you.
- Yes... I feel your greef man. Really I do... bastard...

Jag, Chris och Tim diskuterade olika claims och dom tyckte helt klart jag ska starta en hemsida dar jag listar claims och later andra manniskor bidra. Jag gick sedan och utforde ett ag pa hela Port Macquarie... Ja jag har bildbevis...

- It's like I can see it in front of me in a couple of years. Like the queens birthday or something and a man runs up with a T-shirt that says 'CLAIM' all over it, pulls his nobber out and claims the fucking queen of England. And I can sit there and say, I met the swedish guy who started that.

- Yes, you have to do it. It is your quest! Your life purpose!

Ska skriva ett brev till presidenten av Australien tillsammans med bildbevisen pa mina ag, och beratta exakt hur mycket jag ager dessa saker. Efter jag lamnat landet saklart.

Vandrade omkring i skogen idag, det var helt otroligt vackert. Satt pa en bank och skrev lite i min bok samtidigt som fladdermossen hangde och dinglade ovanfor mitt huvud. Imorgon ska jag och Martine boka en bussresa ihop till Byron Bay.

Ska bli trevligt med lite resesallskap en bit faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!