Kevin, Jorgen and Martin ska olla Operahuset!

Ok, Floda har kommit tillbaka och Jet Lag fenomenet ar antligen bortblast. Har varit pa stranden hela dagen idag ocksa och ska dit imorrn for att checka in pa ett nytt hostel.

Surfside Bondi Beach Hostel!

Dom tva hollandska grabbarna ar riktigt roliga. Vi onskar alla tre vi kunde vara mera tillsammans men vara planer gar inte ihop tyvarr. Dom ska kopa en bil och stanna kvar i Sydney omradet och jobba och jag ska norrat. Ikvall ska vi till operahuset for en enda anledning:

- Tonight we must go to the opera house.
- Ok, why?
- I want to put the tip of my penis on it.
- Why?
- Beacause then I own it. And you must take a picture of me doing it... Im dead serious here. Ser djupt in i ogonen pa Jorgen och Kevin.

Dom har redan fattat att jag ar lite 'out there' eller vad man ska saga sa dom blev inte speciellt forvanade. Dom sjong hollandska nationalsangen i den offentliga duschen nyss, kanner jag verkligen kan relatera till dom! Sen var dom inte man nog att smorja in min solbranda rygg med after sun lotion. Fick ga ut i korridoren:

- Hi there I am Martin and my friends is not gay enough to rub this on my back. So... can you please?

Ikvall blir det antligen den forsta riktiga utgangen. Vi har inte haft energin forran tills idag for att gora det ordentligt.

Just det var ju pa stranden igar ocksa. Alltsa jag fattar egentligen inte hur dom vagar bada har over huvud taget. Det finns liksom tva rod gula flaggor som badvakterna satt upp pa stranden och det ar enbart dar emellan man far simma ut en bit.

Detta ar alltsa ett omrade dar badvakterna gissat att det inte finns nagra undervatten strommar. Just det... gissat. Helt plotsligt sa flyttar givetvis strommarna pa sig och da blir det hektiskt for badvakterna nar dom maste ge jarnet ut i vattnet for att hamta en tre fyra stycken japaner, samtidigt som dom ska flytta flaggorna en tio femton meter.

Hela tiden maste dom hamta folk. Det sager bara swosch sa ar endel typ 100 meter ut om dom kommer i strommen. Sen givetvis sa har dom sina sma sota blaa jellyfish as. Om vinden borjar blasa ifran havet och in over land sa kommer enorma stim av stickandes bla maneter.

Jag hade ju inte en aning om detta men borjade ocksa givetvis kuta jarnet upp igen nar alla andra gjorde det med full hals och viftande armar.

A ja, ska till Bondi Beach imorrn igen och ska kopa en introduktionskurs i surfing. Sen pa mandag drar jag norrat till antingen Newcastle eller Byron Bay. Gabrielle den Nya Zeelandska tjejen checkade ut idag tyvarr. Har traffat Pauline ifran Tyskland som ocksa ska norrat faktiskt.

Ska leta upp henne idag och se om vi ska resa ihop en bit.

Sa ar livet en aning. Synd att jag maste lamna mina kompisar fran Amsterdam snart. Vi ska dock byta nummer och jag ar valkommen ner till Amsterdam any time! Jag sa desamma till dom efter jag kopt en husbil. Latt!

Kan inte langa in kort an dock. Ska hitta nagot internetcafe som tillater det.

I talk to many but meet few.


Kommentarer
Postat av: Cathie

Haha schysst blogg ^^

2007-11-14 @ 15:07:36
URL: http://cathie.se
Postat av: Loooooys

Hoppas resan flyter på lika gött som hitills! ( Om man inte räknar med väskrymningen ifrån flyget då.) Kikar in varje dag för att hoppas på uppdatering :) Hälsa solen!

2007-11-14 @ 15:24:45
URL: http://louiselr.blogg.se
Postat av: dennie

Fan' vad najs... Äga operahuset i sidney... Du rockar... Hoppas att du inte glömmer oss bara ;-)

2007-11-14 @ 21:31:33
Postat av: thomas

jAG VILL STARTA EN TÄVLING fan caps lock va på orkar inte raddera, Jag vill att vi har en gissnings tävling. Den går ut på att gissa hur många Martin hinner idka sexuelt umgänge med under sina 4 mån på rymmen från verkligheten. Eftersom jag kom på tävlingen så kommer jag att gissa först. Jag gissar på att mörkertalet kommer bli 8 men för att inte sabba channserna hos sina fans
kommer han inte att berätta det utan han kommer säga att det bara va en som han träffade och höll ihopp med ett tag innan dom va tvungna att skiljas åt. ANNdas. Det e nu hans närmsta släktingar och vänner kommer in i spelet och då syftar jag på hans bror som han berättar allt för. Vinnaren kommer att vinna en date med martin som jag lovar bort utan hans medgivande. Så sätt igång och gissa.

2007-11-14 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!