Kan man ångra inlägg?

Ok, ehh... Godmorgon. Skärpning nu... Fan va dåligt jag..

NEJ! Det är emot mina principer att skriva hur du mår. Vem pratar jag med? Fan, nu minns jag..

Igår....

Jag ehh, shit va pinsamt. Och så filmerna. Bergman o allt. Struktur! Försök håll struktur på din text, skärp dig.

Vet inte om jag vill berätta alla downlights från igår.

AJ! Thomas slog på mig nyss... Thomas säger åt mig att spilla allt. Hmm, typ fältrapport från raggningsexperten Martin. Fan också, mmm Gorbys...

Ok, skärpning nu. Jag gick omkring och sa att jag försörjde mig på att vara stand up komiker, trodde jag kunde dansa salsa, fösökte kyssa oj för många tjejer (tror inte vitlöksölkorven hjälpte till) och Thomas fick ett ragg.

Sen när vi vaknade så kom Egoina in på Thomas Msn och sa hej. Jag fingrade ner några väl valda ord till henne. Det var en enorm kraftinsats ska ni veta, svetten lackade, Thomas fick hålla i mig så jag kunde sitta framför datorn och jag försökte hålla mig skärpt i alla lägen.

Det var en mycket givande liten chatsession. Eller, det var en konstig sak att vakna upp till, inte ens om jag grävde väldigt djupt i min fantasi så skulle jag kunna gissa att just det skulle hända.

Jag har lite kort och filmer. Klipper ihop dom efter bästa förmåga, jag lovar.

Det hände en massa roliga saker igår, men jag orkar inte skriva ner det just nu. Jag måste gå ner på knä framför porslinsguden ytteligare en gång....
 
Jag tror jag delade ut några visitkort också...

Tanken om att jag ska lämna landet för en väldigt lång stund känns helt plötsligt ännu mera givande.

Kommentarer
Postat av: M

trevlig helg!

2007-10-26 @ 15:39:11
URL: http://lillmalin90.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack

2007-10-26 @ 16:03:55
Postat av: heaven

Mingelbilder?
Visitkort?
----------------
Herregusan...är ni vänner nu:), du+Eg'ina?
----------------

(Man får skriva ihop vitlöks ölkorv;)

2007-10-27 @ 06:31:15
Postat av: Martin

Konstig text det där. Men men, det får la va kvar... Egoina och jag, tydligen så finns jag ju på hennes Msn. fast datorn är ju trasig som jag brukar använda så Msn är ganska uteslutet.
Får nog gå in och se efter, jag minns knappt vad jag skrev.

2007-10-27 @ 09:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!