Kapten skrattar åt mig.

Kapten satt idag i skitmässen och drog små partytricks man kan köra på sina polare och sedan vinna drinkar ifrån dom med. Endel var riktigt bra och enkla, jag frågar givetvis om man kan få listan över dom:

- Haha, schysst! Men kan man få listan?
- Ge och ta lillen, vad får jag av dig? Kapten gör 'ge o ta' rörelsen mot mig
- Jag har ju fått dig att skratta! Känner mig assmart och syftar då på bloggen här
- Du... jag skrattar åt dig varje dag lillen, du behöver inte en blogg för att locka fram skratt. Han synar mig från tårna och upp

Fick en känsla av folket runtikring mig inte skrattade med mig den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!