Sug klart nån gång då!

Killen jag köpte min ryggsäck av på intersport Eksjö fick faktiskt min bloggadress. Jag är la inte så blyg av mig att bjuda på min kropp... =) Det jobbiga var att han aldrig kunde sluta suga på sin jävla snusprilla!

- Men när drar du då? Sug
- 10 November.
- Shit, alltså men bor du runt här eller?
- Nej jag är hemlös.
- O fyyyy fan! suuuuuug

Sen fick jag berätta lite om att jag är sjöman o så. Det tyckte han var skitmanligt och sög några extra gånger. Sen sa jag att jag bloggat om min senaste turn och han såg frågande ut på mig när jag nämnde ordet blogg.

- Blogg? Glansiga svävande ögon...
- Jo, en hemsida typ.
- Sug, Fy fan! Sug sug
- Har du ett papper kan du få den!
- Säkert?! Ögonen började tindra som en lite nykär skolflicka!

Han blev så jävla glad så han var tvunget till att ta ett extra stort sug på prillan, byta, suga slut på den andra under 30 sekunder och sätta in ytterligare en!

- Coolt! Shit, asså ba ska kolla ba!

Kommentarer
Postat av: Eva

Usch..... läskigt!

2007-10-19 @ 20:46:38
URL: http://suntliv.blogg.se
Postat av: Janne

En av mina bästa kompisar bor i Eksjö. Bara så att du vet.

2007-10-19 @ 21:34:47
URL: http://www.babilou.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!