En episk tankrengöring.

Jag har ett inlägg värt att rama in om tankrengöringen givetvis. Vi håller på att spola med varmvatten, det har inte denna båt gjort på år...

Det betydde givetvis att Lasse och Yogi Bear ifrån maskin var tvungna att gripa in. Knäppte ett kort på Lasse idag också. Ja, jag tycker att man kan ana små aggressioner i Lasses ögon.

Förövrigt så ska vi ha en Roland Utbult kväll ikväll. Det är musik ifrån en pastor som bor i Göteborgs skärgård. Vi kommer givetvis ha allsång i mässen som Kapten leder. Roland Utbults största hit är, Att våga säga nej, vi ska ägna låten åt Lasse givetvis... =)

image790

image791

En viss aggression emot min kamera kanske?




Jag undrar vad han tänker på här? Kanske han föreställer sig mig med ett spätt rätt igenom kroppen. Eller så vill han bara kramas. Lasse är inte bara hård... han är mjuk också. =)

Kommentarer
Postat av: Ima

Hoppas det snart e fler inlägg på g i min favoritblogg!!

2008-04-14 @ 23:29:25
Postat av: Martin

Klart många fler. Har alltid med mig ett anteckningsblock där jag skriver ner lite punchlines.

Har blivit lite mycket jobb senaste dygnen bara... Trist det där, stör kreativiteten liksom.

2008-04-14 @ 23:31:49
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: berndt

Tänk va bra det skulle vara att kunna rengöra de egna tankarna med lite varmt vatten

2008-04-15 @ 02:08:18
Postat av: Anonym

Hej, vad är det för låt du pratar om? jag addade dig på msn därför jag inte svarade på ditt andra "gb" eller vad vi nu hålle rpå med! fast ni sjömän kanske inte använder msn vad vet jag, puss.

2008-04-15 @ 02:29:40
URL: http://theresc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!