Faceplant... the trick you wanna avoid.



Faktiskt är jag en av de få som lyckades oroa lokalbefolkningen en aning. Gjorde faceplant deluxe som nästan resulterade i en avsvimmad Martin under vattnet. Både jag och Nils sitter med små skador och blåmärken över hela kroppen.

Det kittlar så skönt i kroppen nar du svingar dig hejdlöst 12 meter ovanför vattnet. Imorrn ska vi göra det igen. Tror vi är uppe i sju gånger snart. Alla som vill ha kul i Asien. Åk till Vang Vieng!!!


En dubbel backflip, the slide och tubing madness!!


Vi besteg ett berg idag också. Nils skulle givetvis prompt skoja till det med det obligatoriska skriket AKTA!!!! och dra tag i T-shirten som om man ramlade över kanten. Ha...ha Nils, very fucking funny. Nils kom också med dagens visdomsord, jag citerar.

"Det sköna med Laos är ju att när man bestiger ett berg så kan man ju faktiskt dö. I Sverige när man klättrar lite högre upp finns ju alltid ett stängsel som förstör hela grejen."

Nils Johansson



Kommentarer
Postat av: maya

Akta så att ni inte skada er, maya skulle blir väldig, väldig ledsen om resan slutade i tragedi=(



Hmm(Skrattar) Ja, det var en väldig bra citat av Nils måste jag säga, det roliga är det stämmer verkligen.....!:O

2008-12-06 @ 14:59:59
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: [email protected]

faan va galet det är! Ni verkar ha superkul! Vart bär det av härefter? Eller stannar ni kvar och tubar resten av resan?! haha

2008-12-06 @ 16:20:45
Postat av: Martin

Vi drar nog mot Vietnam men vet inte hur annu. Ska klura pa det och skriva saklart. Jag blev erbjuden jobb har igar. Pa en bar vid tubingen saklart...

2008-12-06 @ 16:39:39
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingenting kommer handa oss! Och om nagot skulle handa mig. Da har jag levt varje dag fullt ut. Jag ar glad har. Jag mar bra!!!

2008-12-06 @ 16:42:02
Postat av: Rebecca

Hur grymt är det inte när jag öppnar aftonbladets sida och skummar igenom förstasidan, dras till rubriken "Galna resenärer" och först sen inser att de är ni på bilderna.. Martin, ni är så klockrena:) Fortsätt på det sätt som ni gör (men utelämna dealjerna som gör mammorna oroliga haha) och ha skoj:)

2008-12-06 @ 21:49:53
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Jannica

Hahah! Hittade din sida via aftonbladet och tankte bara saga att ni verkar ju ha askalas! Inlagget om festernas fest var pricken over i:t men tyvarr hinner jag inte lasa mer nu...

Ha de grymt bra, och vem vet - vi kanske syns i Thailand! :)

2008-12-07 @ 09:31:42
Postat av: Martin

Tack fpr tipset Rebecca. Hade inte sett det sjalv an faktiskt.



Tror nog klippet om tubingen nog ocksa kommer dit. Ska redigera hela dagen idag. Far offra nagon dag av semester emellanat tyvarr.



Men det ar det ju lugnt vart.

2008-12-08 @ 04:24:33
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Martin

Hmm, senaste kommentaren var ju skittrakig.



GRYMT REBECCA!!! SHOO! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!



Typ det ar ju mera ratt.

2008-12-08 @ 04:29:15
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Cheryl Marie Cordeiro

What beautiful pictures! It's terribly warm in Southeast-Asia this time of year, but that beats the slightly plus degrees here in Sweden. LOL



Cheryl

2008-12-09 @ 10:20:51
URL: http://www.cmariec.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!