Problem med Visa.

Tydligen så började våra visum till Vietnam gälla dagen då vi fick det i handen. Det står valid until januari 1 på mitt. Står samma på Nils. Detta ställer till det givetvis. Jag vill inte till Vietnam och behöva lämna landet precis innan nyår. Sen satt jag på en buss i Australien på min födelsedag, den 2 januari förra året. Vill inte göra något liknande i år.

Inside my head:

- FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANN!!
Jag är på semester. Orkar inte tänka.

Sen för att få nya Vietnam visum måste vi ju lämna landet. Lämna landet emellan jul och nyår för att få nya visum? Nja... Har också hört skräckhistorier om Vietnams gränsvisum. Vill inte fastna där i en vecka väntades på ett Visa direkt.

Sitter och tittar på flygbiljetter till Bali nu istället. Lite krångligt med Laos är bara att det inte går så mycket flyg. Går typ ett till Kuala Lumpur den 20 december. Sen nästa går den 23...

Det är ju det här med att planera saker. Kanske skulle satt oss ner ett tag. Tyvärr går all tid åt till annat...


Extas is a feeling I like!


Sista dagen på jobbet snart.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fyller du 24 den 2 januari? Lite häftigt isåfall, för det gör nämligen jag med... Häftigt också eftersom du har lätt den bästa bloggen!!

2008-12-17 @ 16:44:10
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/
Postat av: Martin

2 januari fyller jag år och man tackar så mycket!!

2008-12-17 @ 17:33:13
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: maya

Lycka till med allt det där...ska du möta upp Nils?

2008-12-17 @ 21:53:26
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Mr Manolo

Du verkar leva livets glada dagar. Svinga lugnt!

2008-12-18 @ 00:43:05
URL: http://lagprisflygbolag.wordpress.com/
Postat av: Don Hjort

Tjaba, tycker attdet ser ut som om den där gungan och kanan skulle behöva en riktig "safety inspection"

2008-12-18 @ 14:24:59
Postat av: Martin

Dessa swings är gött förankrade med vajrar från olika buskar. Har sett en hel ställning falla ner utav sig själv. Fick hjälpa till och visa hur man faktiskt kan tajta vajrar på enklare sätt.



Dom har ju dock Nils motto här. If you dont know how to tie a knot. Tie a lot.

2008-12-19 @ 04:30:12
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Sjöman

på visum brukar det anges ett datum , detta datum anger när man senast kan komma in i landet sedan börjar dagarna man kan vara i landet räknas



annars får man hosta upp med dollar .-)

2008-12-20 @ 03:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!