I'm going commando!

I am going to travel back in time today! It will only take about a day to do it!

Fan... jag hatar långa flygresor, dom suger. Små äckliga stolar, försig en touchscreen med filmer framför dig, med jag hoppas inte jag hamnar bredvid den mänskliga varianten av gammal disksvamp, eller dom där gamla tuggummina Stockholms tunnelbana är dekorerad med.

Jag hatar det... Det som händer i huvudet är ungefär samma känsla som när du i Australien, springer ner till en kondomdispenser på toaletten, med myntet balanserandes på kärleksbatongen, för att sedan lyssna på när myntet...
 
Fastnar, där inne.

image745

Kommentarer
Postat av: Gehlin

Du borde göra någon slags dokumentärserie om Ryd, det är fan helt sjukt hur det ser ut här.

På sidor som ostfrallan.com så dyker det rätt ofta upp bilder från läskiga ryska områden och helt sjuka lekparker från sovjettiden. Ungefär så ser det ju faktiskt ut i Ryd. Ta exempelvis de konstiga statyerna nere i centrum. Till vems glädje byggdes de statyerna? Eller den där stora jävla häxan som ligger begraven i en lekpark här i området. Eller bara det faktum att nån har klottrat "Pimpland" nere i centrum...

Jag vet inte hur dessa dokumentärer skulle vara uppbyggda, men något som vore ganska roligt är om du lägger upp två bilder, en från Sovjet och en från Ryd, och så får man gissa vilken som är vilken. Ungefär som den här fula sidan som jag gjorde på en minut: http://www.home.no/mmcm/sovjet.html

Jag tycker det är jäkligt roligt i alla fall:)

2008-03-10 @ 01:49:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10079
Postat av: Martin

Fy fan vad du är SKÖÖÖÖN!!!

Fan det kom lite kiss när jag klickade på länken. Klart jag ska göra det, fan jag är ju i Ryssland med båten konstant.

Lite live bilder på liknelserna. Ja, Gehlin, och du ska få vara med. Givet!

2008-03-10 @ 20:43:45
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!