Full Moon - 20 000 pers

Full Moon Party på Koh Pangan. Hur mycket människor kan man få plats på en strand? Hur många däckade människor orkar du kliva över innan du börjar kliva på dom? Det är en sån sjuk fest egentligen.

Var säkert många mer än 10 000 pers den kvällen. Gick knappt att röra sig. Därför är det roligare dagarna innan Full Moon, men att vara där på dagen är ju lite som julafton för en som mig.


Vi lyckades hålla ihop i en timme ungefär. Det räcker att gå två meter åt fel håll så är alla borta. Träffade en otrolig massa människor. Försökte dansa tills solen gick upp men var för trött för dagen innan. Så det blev en tidig kväll runt 04. Gillar inte direkt fyllerapporter därför låter jag min Full Moon få vara min.  Bara min...


Roligast under kvällen var när Nils gick efter Gurra för att hämta en grej i bungalowen. Grejen var bara att det var fel bungalow. Det var hos en prostituerad ladyboys bungalow. Gurra som gick framför fatta ingenting. Gick in, tände lampan och fortsatte in fem steg till.


Nils står och pratar med några innan han vänder sig om för att gå in. Precis när han vänder sig om och ser in i det ljusa rummet, och jag citerar.


- IT BURNS!!! MY EYES!!! IT BURNS SO MUCH. OH PLEASE DEAR GOD WHY DID I JUST SEE THAT!!

  

Gurra fattar fortfarande ingenting och bara står inne I rummet. Nils gav järnet ner till stranden och började tvätta sina ögon med saltvatten.


Nils dagen efter:


- Och så gick jag in va? OCH SÅ SER JAG EN LJUBOMIR VRANJES LOOKALIKE LIGGA PÅ KNÄ FRAMFÖR NÅT JÄVLA RANDOM FETTO?!!

- ÅH FY FAN!!!

- JAG VET!!! FAN JAG VILLE BA SPONTANSPY RAKT UT!?



Kommentarer
Postat av: maya

Äntligen, saknat er under dessa dagar ni ikke har uppdaterat!=( Men herregud, stackars liten! Det var nog inget vackert syn....

2008-11-15 @ 17:37:39
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: charlie

Och eftersom alla kändisar googlar sitt namn och det här är en jugge och "juggar leker man inte med" så hoppas jag att det var just den personen ni såg så det inte går under ordet förtal...



just sayin..

2008-11-15 @ 19:42:18
URL: http://2edition.blogspot.com
Postat av: Felix

Uppdatera oftare :D Din blogg är bäst

2008-11-16 @ 02:12:45
Postat av: Calle Lindberg

så det är där Vranjes är...



Jag undrade alltid vad han tog vägen efter handbolls-vm 2002.

2008-11-16 @ 18:43:28
Postat av: Martin

Ska uppdatera oftare. Har börjat förstå det nu. Sen har det kommit till en correction i texten efter att fått ett obehagligt sms och mail...



Det var en lookalike. Jag gillar Ljubomir Vranjes, har skrikit av glädje många gånger när han slängde sig fram.



No hard feelings, bara ett namn som dök upp.

2008-11-17 @ 18:18:13
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!