Fortfarande med på Aftonbladet.se!!

Denna dag har gått åt till att skrika, göra olika former av yes-tecken och givetvis the powerslide (på film). Att jobba på som vanligt existerar inte i min värld just nu. Kapten kom ut på däck och bara suckade när han såg mig.

När han då såg mig komma springandes ifrån backen (längst fram) till poopen (längst bak) med armarna högt ovanför huvudet.

- jjjjjjjaaaaaaaAAAAAAAA, Hej kapten, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! POWERSLIDE!!!! >>Swosch!!>>

Givetvis sprang jag också ner i slussen i Kiel och kramade alla jag såg. Där var ju då alla tyskar och förstod inte vad Aftonbladet var för något.

Men kramades, det gjorde dom!!!

Har börjat älska med min videokamera nu också. Den där lilla röda pricken är inte alls lika skrämmande längre. Så ja, mina små stand up rutiner kommer komma upp här snart. Jag vill sågas, jag vill slaktas men främst av allt vill jag bli bra.

Kritik och övning är den enda vägen.


I en timme stod jag och hälsade på andra sjömän.


Happiest man in the world. That is my name today.

Kommentarer
Postat av: Kim Von J

Nya headers som lottas ut i min blogg! Kom in och kolla!



Kram Kim

2008-09-03 @ 13:29:26
URL: http://kimj.blogg.se/
Postat av: Bro Proud

2008-09-03 @ 14:17:16
Postat av: Bro Proud

Haha fan vad skönt att han hälsade tillbaks. Du kanske har uppfunnit en ny internationell sjömans hälsning.

2008-09-03 @ 14:18:58
Postat av: Martin

Grejen är att alla hälsade tillbaka. Stefan som tog kortet lyckades bara blocka alla glada sjömän på de andra båtarna...

2008-09-03 @ 14:32:03
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!