Nu jävlar grabbar!!

Utgång igår. Andra kvällen i rad faktiskt. Kände ett tag att det började bli fest i kroppen igen. Tog en dusch, drog på mig en ren T-shirt med inställningen att fasen vad kul det skulle bli. Hade Ipoden på shuffle. Någonting jag aldrig mer ska ha...

Precis innan det är dags att lämna rummet så går någon slags "det är dags att börja skära sig i handleden" låt igång. Nån hawaian börjar bröla ut somewhere over the rainbow. Blev så deprimerad va? Här skulle man ha roligt och så kommer det någon skitlåt man har på bussen hemma i något slags trist regnigt Sverige. Rakbladen låg liksom bredvid speakersen och bara väntade.

Tragglade oss ut ändå. Hoppades på att Nils skulle styra upp läget helt enkelt. Och ja... det första som kommer ur Nils mun när vi satt oss ner, och jag citerar:

- Okej. Nu är planen så här va? --hyperaktiv och överpositiv-- Nu ska vi ba bli jävligt fulla så kommer allt ordna sig.

Nils gick och snackade om att han hade vääääärsta förfest stället på g.

- The green box ba!! Its a really nice place!!!!

Nils gick all out igårkväll. Jag försökta hänga på men det var svårt. Tills zero dök upp då. Ni vet att man ibland träffar ju lite skumma människor på sin resa. Den här killen tog priset hittills.



En wrestler från Texas. Detta är nu helt seriöst, killen var fullt allvarligt och lite bakom flötet. Hans namn?

- Zero...
- Zero, youre in the group foto man!


Alla har i uppgift att göra en ful grimasch men inget kan ju överträffa en... wrestler.

Nu flippar zero och börjar skrika lite slumpmässiga ljud. Vi säger åt han att göra sin "war" pose.

Sliter av sig sin T-shirt såklart. Texas style...

Vilken kväll. Nils lyckades bli fullare än full och hans vän Joel ramlade av scenen inne på dansgolvet så han nästan bröt foten. Allt var i sin ordning. Zero avslutade kvällen med en wrestlingsmatch med mig på dansgolvet. Tyvärr fanns inga kameror på plats. Det var ett hastigt grepptag och några "air" moves tydligen. Simulerade armbågningar helt enkelt...


Kan lugnt säga att jag vill aldrig mer se han. Vilket retard.

Kommentarer
Postat av: HAHA



heh ..ena tjejen har munnen full och andra tjejen har rumpan full, hmm martin då.. :D

2009-04-14 @ 20:00:22
Postat av: Vacco

Hahaha!



Vilken märklig människa!



Ha det!

2009-04-14 @ 20:01:34
Postat av: Nils

Fan såhär kan du ju inte skriva! Min mor läser din blogg! Mamma när han skriver fullare än full menar han av lycka! Lovar..;P

2009-04-15 @ 04:23:28
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Nils mor

Jag tror inte jag behöver skriva någon kommentar.

2009-04-15 @ 19:46:58
Postat av: Lady Humpalot - fun & fearless

hahahha :-D älskar allt skummt folk man träffar när man är iväg & reser :-D

2009-04-15 @ 21:18:40
URL: http://ladyhumpalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!