Kellies Castle in Malaysia

Okej. Jag satte mig ner och började redigera Kambodja klippet. Kände att fan jag gör samma klipp om och om igen. Ville göra något annat. Så det blev det här. Ett litet improviseringsexperiment. Varför jag genast började skämta om bögar och dylikt vet jag inte. Körde på det temat efter att jag redan börjat.

En liten tanke är att skapa en karaktär vid namnet Jan. Det ska vara en tour guide och göra liknande saker som detta. Presentera saker efter egen förmåga och expertis. Vad tycker ni? Kan det bli något?


Kommentarer
Postat av: Theodor

Riktigt underhållande! Du är duktig Martin. Saknar dig som fan Tirac!

2009-02-03 @ 12:29:56
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: nina

halloj! Stort fan som kollat alla dina clip säger "bra jobbat!" Ett av dom bästa faktiskt! Fortsätt med sånt här, you make my day every time!

2009-02-03 @ 15:34:05
Postat av: maya

hahaha porrigt=)

2009-02-03 @ 18:44:33
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: Berndt

Jomenvisst det här var till en ny level. Så nu är det bara att fortsätta att ta världen med STORM!!!!

Björnstorm. Å du fotografen WOW.

2009-02-05 @ 02:46:51
Postat av: Martin

Tack. Jag håller på att utveckla en karaktär med rolig kostym till. Inom några dagar kommer det komma en fin fin sketch över Langkawi och the Tour Guide.

2009-02-05 @ 02:48:04
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: tobias

råkade komma in på denna sida av misstag!!! ett stort jävla misstag skulle det vissa sig! det här sk humor klippet var ta mig fan det tråkigaste jag sätt!! det fanns inte ens en liten bit av självdistans till det hela! satt och skämdes åt dig martin! och till alla som kommenterat och uppmuntrar till fortsatt socialt missanpassat beteende tycker jag mycket synd om!! ni skulle behöva komma utanför era tragiska hem och träffa lite normalt folk! sorry!

2009-02-05 @ 10:15:55
Postat av: Ossian

Vad heter låten? Är det inte SMK jag hör i mina öron?

2009-02-12 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!