Boende i Stockholm. Check!

Har fått över 20 svar på min annons på blocket om boende i Stockholm. Hade högläsning framför polarn igår för vissa skriver flera A4 sidor om varför dom vill ha mig som inneboende. Har kommit ner till en 7 stycken jag ska ringa idag.
Stureby, Högdalen centrum, gamla delen av lilla Essingen, Råcksta, Vasastan och Sundbyberg är finalisterna.

Någon som har koll på dessa områden? Ska bli riktigt spännande att få se vad detta leder till.

Leffe var sämst av alla som skickade.
Hej ang,hyra av rum vänligen ring helst så fort som möjligt då jag också
far runt en del och inte är särskilt mycket vän med datorn än. Leffe

Vad sugen man blir.

Kommentarer
Postat av: Hrm.

Du får säkert reda på det om två år eller nåt att Leffe har en tvåhundrafemti kvadrat takvåning smack fuck in the mitten av Stockholm, en hyra på tusen spänn och fyra inneboende playboy playmates.

2009-05-20 @ 13:52:26
Postat av: Sork

Leffe - mannen, myten, legenden...

2009-05-20 @ 18:47:58
Postat av: Meican

Såg dethär och tänkte på dig: http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1.232306 :)

2009-05-20 @ 23:25:38
URL: http://meican.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå Martin! stort grattis får man säga. jag bor i stockholm och har gjort det i hela mitt liv, så vill du ha lite svar på några frågor om ställerna dra i väg ett mail.!

2009-05-24 @ 23:29:35
Postat av: julia

Om jag hade varit du hade första valet varit vasa stan, det är söder (typ) så bra grejer!



Har följt din blogg hela din tid i asien, faaaan vad kul ni verkar ha haft det! hAr garvat ihäjl mig när jag har läst! Funderar själv på sticka en trip, typ australien, ev. upp asien sen, kanske kan mejla lite frågor eller nått?, du har ju koll! :)

hare bra

2009-06-01 @ 22:52:08
URL: http://juliii.blogg.se/
Postat av: Martin

Jo det var ju tips inför the travels jag skulle skriva. Mycket att skriva...



Australien är ju också the shit alltså. Fasen va kul man kan ha där. Misstaget många gör tycker jag dock är att endast se östkusten.



Det blir väldigt mycket strand, strand, strand och ytterligare... no shit? En strand här också? Vilken skräll.



Planera en rutt i förväg om att se mera av oz. Absolut.

2009-06-04 @ 12:12:15
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!