Fire Poi, the swan

Kommit ner till farsan och köpte genast lampolja för att visa alla kunskaper man fått på resan.

- Nu jävlar farsan! Ta med kameran ut här så ska du allt få något att fota!

Och givetvis gick allt åt helvete direkt.



Lyckades få till ett slags "swan move" genom att snurra in skiten emellan benen upp bak på ryggen och sen rätt ner i marken dårå. Farsan stod helt mållös över denna ofattbara teknik!

- Wow Martin... du ehh, snurrade i alla fall några varv. >>En stackars far som inte vet vad han ska säga riktigt...>>

Jag skrek FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN  allt vad jag orkar framför pappa präst och börjar slunga runt livsfarliga eldklot i luften igen. Pappa fråga om man kanske ska ha en vattenslang stand by eller nåt.

- Nej pappa. Sånt är för amatörer. Ta nästa kort nu bara!


Svingar dom nu skitnära ansiktet och skriker febrilt åt farsan att knäppa värsta jävla kortet! Men ja. Två as till små eldklott flyger rätt i bena sen någon slags halvmåne bildas framör mig.

Vet i fan va det här är heller. Kallar det då för free style. Japp, det här är freestyle!

Freestyle... eller nåt.




Den här gillar jag. Lite för lång slutartid bara.



Här är standarden dock... suck.

Kommentarer
Postat av: Nils

Asså det är så SJUUUUUUUUUUKT!

2009-12-13 @ 11:54:40
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!