Flytten till Norrköping klar.

Äntligen klar med flytten till Norrköping. Ska flytta dit nästa vecka någon gång, då det målar om några rum just nu. Fått bra cred för mitt senaste inlägg. "Det var old school Martin som kom fram." Kommer skriva fler historier nu när jag insett att, historier inte är stand up. En bra historia, är inte bra stand up, för det tar för lång tid.

Oftast har också en historia bara en punchline på slutet, för du kan ju inte riktigt fortsätta den när den är slut. Därför är alltid ett ämne eller karaktärsdrag att föredra. Mera "outs" om man vill tänka i pokertermer.

Ska köra i Kalmar torsdag fredag. Dock har inte sjösjukan hört av sig än, tycker dom kan göra det snart.

Kalmar stand ups hemsida. Mitt namn finns där den 26.


Sen har jag nyss fått två bilder från då jag snurrade i Götet senast. Feita, feita!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!