Kontakt med folket!!

För att överhuvud taget få en gnutta äventyr på resan så brukar vi freestyla lite när vi cyklar. Alltså att cykla utan karta. På Öland lyckades vi tillslut cykla helt åt fel håll och komma fram så sent att vi inte hade något val än att campa. Det var vid några raukar (vilket i övrigt är den i särklass mest överskattade uttjatade sevärdheten i Sverige) på den västra sidan av ön. Sen vid skymningen så skedde det. När jag står och spyr galla över i mitt tycke idioter som faktiskt vill se raukar så kommer det fram en person och säger hej. Hej!!! Fattar ni hur ovanligt det är i Sverige? Jag har alltid sagt att det är lite myt över vårat osociala beteende men efter denna sommar råder inget tvivel. Svenskar hatar att ta kontakt med andra homo sapiens. Sen likt en röst ifrån ovan som svarar på varan förfrågan om lite äventyr så bjuder Nicklas in oss på lite monopol ihop med hans bror medflera. Inne i deras lägenhet sitter en snubbe som citat "Jag har gjort det lite som ett mission att resa till alla länder i världen." slutcitat gör att det genast snackat resor. Johan och hans tjej Cyntia ska i dagarna resa till Afrika, runt där sen vidare i världen i 6 månader. Det slutar med att vi festar i två dagar, åker go cart, badar bastu och snurrar eld framför alla grannarna. Det finns bara ett uttryck för det hela. Fett kul!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-08-07 @ 22:05:08
URL: http://maalinhellstroom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är den bästa gåtan du kan? kommentera den här: http://camiliaa.blogg.se/?tmp=07223325



dom 8 med dom bästa gåtorna blir länkade. Väljer ut 8 vinnare idag klockan: 00.01

2010-08-07 @ 22:44:06
Postat av: molly

har du lust att kolla min blogg jag är bara tre siffror ifrån att slå mitt rekord!sskulle hjälpa jätte mkt



tack på förhand:D<3333333

2010-08-10 @ 17:53:51
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!