Hemma och planerar för fullt.

Ska investera i en cykel, högtalare, mick, tält och lite kläder sen stänger jag av telefonen och skiter i allt. Kommer skriva några fler rader här men fokus ligger på att uppträda live nu.

Vill sätta mig i annorlunda situationer som inte liknar tillvaron hos en stand up klubb, resa i mitt egna land under denna sköna sommartid och se vad ett gatuartistliv innebär rent praktiskt.

Kommer uppdatera bloggen så mycket jag orkar givetvis och har haft funderingar mot att skaffa en internettelefon. Dock känner jag att jag behöver koppla ner ifrån internet och fokusera på nuet.

Drar iväg runt den 24 juni.

Länge och väl funderade jag på hur min avmönstringspose skulle se ut och det blev tillslut så här.

 


Kommentarer
Postat av: Hrm.

Disco-balett-gay-pose.

2010-06-07 @ 18:12:02
Postat av: Martin

lol

2010-06-08 @ 15:35:07
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsanhoppsan! Jag googlade på "onda ögat" och hamnade av någon anledning på din blogg och fastnade totalt. Drog igenom hela bloggen från början till slut, tack för många timmars underhållning! =)

Har du någon turnéplan klar för i sommar?

2010-06-11 @ 18:00:38
Postat av: Hegl

Lol Onda ögat!

2010-06-13 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!