Ett rederi bjuder in för avmönstringsfest!!

Fick detta meddelande idag ifrån anställda på ett sydsvensk rederi idag.

Tjena läget?

Jag och (Namn) som var på (Namn på båt) samtidigt med dig jobbar numera på (Rederiets namn). Vi har visat våra kollegor här ombord lite grejer som du har producerat och lagt ut på youtube. Detta gjorde att folk här ombord ville träffa dig för att se mannen bakom ISPS bumbhamstern, så ett ypperligt tillfälle är nu 12 augusti i (Sydsvensk stad). Vi har avmönstring då och tänkte samlas hemma hos en motorman och dricka lite öl, så vill du med? Slå en pling så hämtar vi dig på station i (Samma stad). Eller du kanske är till sjöss nu?

Kära kollegor och kollegoinnor på (Åh, vill så gärna skriva namnet...). Det är med ett tungt hjärta jag meddelar att jag idag är mönstrad ombord Broströms tankfartyg, Bro Anton. Kan således ej närvara denna till synes mycket festliga tillställning. Jag äro mycket smickrad över denna inbjudan och hoppas innerligt att vi i framtiden kan styra upp världens jävla fylleslag någon gång!!

JAAAAAAAA!!! HAHAHAHAHAHAHA!!!!!


att hitta bumber. Del 1


att hitta bumber. Del 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!