Avsnitt tveå av, 'att hitta bumber'

En dag kommer jag bli en duktig stand up komiker. Det har jag bestämt mig för. Jag ska börja koncentrera mig mera på stand up nu. Jag måste upp på scen igen, den här gången på svenska.

Läste några härliga artiklar på aftonbladet ikväll. Här är den första, den andra och den tredje. Dom peppar en aning kan man säga.

Här har ni avsnitt tveå av att hitta bumber iallafall. Det  är cirka 7 min långt.

Just det, klicka nu inte bort det ifall ni känner igen början, det är starten av hela klippet.

N'joy

Soon you have the tools Ulof!

Kommentarer
Postat av: AB

Mmmm, du kan säkert utveckla det hela. Som det är nu så blir det kanske inte helt tillgängligt för "de vanliga människorna". Har man däremot spenderat tid i den glamorösa handelsflottan..denna röda blodkropp i industrins blodomlopp..ja, då framstår du som ganska normal
;)

2008-06-04 @ 14:47:05
Postat av: MaDeLiÑo

Bumber är söööt. Du med ;)

2008-06-04 @ 15:29:12
URL: http://madelino.blogg.se
Postat av: Martin

Tackar tackar AB, härligt att bli kallad normal emellanåt!

2008-06-05 @ 15:20:01
URL: http://cmj.blogg.se
Postat av: Anonym

Ju mer jag tittar på den, desto bättre blir den.

LIJ

2008-06-06 @ 13:32:26
Postat av: Sjöpinglan

Jag gillar startsignalen :) Du kanske borde lansera industritvättmaskinsignalen till starten av Tour de France? Kan bli stort...



Och så gillar jag 10 000-poängaren. Fast det är kanske lite väl internt för att nå den breda massan, eller vad tror du? :P





2008-06-07 @ 19:59:29
Postat av: Martin

Sjöpinglan, ja du har ju så rätt så. Någon hard core läsare som sett mig såga Broströms träningssiffror förstod väl också kanske.



Men inte den hela massan givetvis.



Du verkar gilla klippet annars tycker jag det låter som?



Den tvättsignalen är så hysterisk, älskar den. Står alltid länge och trycker in den varje gång jag är i rummet.



Har för tillfället en släppande Framo-pump som ringsignal, kanske dags för ett byte.

2008-06-07 @ 22:31:20
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Madde

De där va ball! xD Påminner lite om Björn Gustafsson ibland!



Keep up tha good work! Good luck in this wöööööörld

2008-06-16 @ 12:53:27
URL: http://iamadorkbutihaveablog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!