Jag minns...

Jag minns när jag skulle bli brandman. Det kom till mig som den enda rätta vägen för mitt liv. Begrepp som hjälte och världens bästa brandman cirkulerade i mitt huvud. Såg min framtida karriär som den totalt överlägsna framtida räddningsledaren i Sverige. Folk skulle skicka tackmail från hela världen! Fixade fram och fyllde i alla papper som behövdes.

Sen sprack det... Såg på intagningssiffran från fjolårets kurser sen sa lade en bitter sjöman upp ett argument jag inte kunde släppa.

Brandman!? Om du halverar deras lön kommer fortfarande folk söka dit som tokiga. Det är en bebisdröm Martin. Är du en bebis? Va? Va?

Men det gjorde ingenting för jag vaknade nästa dag med en ny vision som skulle ändra mitt liv för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!