Kapten skriver såkallad night orders.

Varje kväll så skriver Kapten i en bok som alla styrmän ska se som lag. Det kallas lite klatschigt för "Night Orders".

image23

Kapten visade ändå upp en liten fåfäng sida jag inte sett förut. Han frågade direkt om han fick se kortet:

- Kan jag få se det där?
- Visst!
- Nej men herregud så min mage putar! Det där får du ta om.
- Seriöst?
- Ja, det ser du väl.
(Här var jag givetvis taktisk och sa nej. Jag håller fortfarande på övertala han att posa med hålslagaren.)

Nu sa Kapten Rickard något väldigt roligt som till försvar för hans lilla babybump. Han försvarade det lilla extra hullet med svanken i hans rygg och att han 'putar' med stjärten.

Även hårda gamla skeppare måste tänka på sin figur! Vad säger ni tjejer? Sexy back?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!