Kommit fram och internet kranglar som vanligt.

Ar i Koh Pangan nu. Har skrivit flera inlagg och har ytterligare ett videoklipp klart. Nu nar vi sitter vid internet. Da har dom bara word 2003 och jag 2007. Da fungerar ingenting givetvis. Klippet tar for lang tid att ladda upp. Mitt talamod sviker mig och sen kan det aldrig sluta regna!!!

Ja, det regnar hela dagarna. Fast ikvall trotsar vi det och festar pa som vanligt. Det ar det man ska gora har. Vi maste bli sa trotta pa fest. Sa djungeln i Laos kanns som den retreat jag vill det ska kannas som.

Just det. Mitt minneskort pa digitalkameran pajade ocksa. Sa ja... alla bilder och en massa schyssta videklipp forsvann. Sant som fornojer semestern emellanat!! =)

I nasta videoklipp ser man mig da vi utmanade en thaiboxare. Givetvis slass jag och Nils lite ocksa.

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen.

Du och jag ska ha ett långt möte tillsammans med alla dina gamla lärare i svenska...

2008-11-09 @ 14:43:57
Postat av: maya

festa gärna för mig med, akta dig för ladyboys...nästa gång så kyss nils istället=)

2008-11-09 @ 20:34:32
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/
Postat av: berndt

new life style: kopulera kopulera kopulera nonono kopiera kopiera kopiera

2008-11-09 @ 20:56:07
Postat av: Linda

Vilka äventyrare ni är! Sjukt roligt att läsa din blogg! ;)

2008-11-09 @ 22:53:58
Postat av: Martin

Haha, min sprakpolis kan garna traffa min gamla svenska larare. Fick MVG i bade A och B. Inte flr att jag fattar varfor.



Inte sa mycket aventyr nar det regnar just nu. Blir at hyra moppe imorrn.



Tack for kommentarer!!!

2008-11-10 @ 14:45:34
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Bara ett litet tips. Det går oftast att återskapa datat från minneskort som pajat. Bara man inte skriver över det med ny info. Professionella fotoaffärer fixar det.

2008-11-10 @ 20:26:51
Postat av: Martin

Hmm... Har redan skrivit over skiten. Blev forbannad och formatera hela skiten. Nu funkar det igen!



Tack for tipset annars!!!

2008-11-11 @ 10:59:55
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!