Min gästblogg.

Fick förfrågan ifall jag har en gästbok eller liknande. Den kanske inte syns så väl knappen, men nere till vänster på sidan finns den här. Här publicerar jag klockrena kommentarer och inskickade bilder. Har du någonting du vill ha publicerat där maila mig.

Videoklipp går också bra givetvis. Då endast egenproducerade saker.


Klicka på bilden för att komma dit.

Tyvärr har jag ingen design på den än. Om någon vill designa den så får du. Ni får helt fria händer så länge det inte är rosa. Du får också lägga in en skitstor länkknapp till valfri sida ifall du vill.

Kommentarer
Postat av: Martin

Gå in och kolla översättningen på skånskan.

2008-09-11 @ 00:15:17
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!