A BEER BONG!!! WOHOO!!!

En mycket intressant sak skedde igår. Aldrig har jag på så kort tid fått så mycket coachning för att dricka lite alkohol. Sarah och jag gick utmed  stranden och letade efter några kompisar vi skulle säga hej då till. Tillslut kom vi till Sessions bar. En bar vi hängt på emellanåt och blivit lite tjenis med ägarna.

Idag hade dom en överraskning till alla sina kunder. En såkallad Beer Bong. Denna trattslang dyrkades av alla män där inne. Hela kvällen kretsade tydligen kring denna artifakt.

- DUDE!!! GO ON THE BEER BONG!!!


Var givetvis dom första orden vi fick höra när vi kom in. Sarah gick genast fram och satte standarden. Ingen ifrågasatte utan det bara hälldes i lite öl och så svepte hon. Alla barnen tjöt av förtjusning av hennes teknik att gå ner på knä.



Win!

- Ok man. Now it´s your turn. You can´t say no now. Your woman just did it!!

Sant... mycket sant. Tävlingen var igång. Instinkten satt in. The Beer Bong Gong is on. Själv trodde jag det var bara att sätta slangen mot munnen och öppna upp liksom. Ack vad fel jag hade. Precis varenda jävel därinne kom fram och hade pep talk med mig. Det var riktiga proffs jag hade att göra med.

Sarahs lilla ritual var över på 2 minuter. För mig tog det fan en kvart innan jag ens var i närheten av Bongen.



Här står ena ägaren och inspekterar så jag verkligen kommer få fritt flöde hela tiden. Nu handlar det om precision. Allas manlighet sattes på spel. Hela baren började samla sig kring den lilla svensken. En engelsman kom fram och berättade hur han nyss misslyckats. Hur han fick all ölen rakt över sig och att alla bara skrattade.

- You have the power to save not only my manhood. You have the power to save all mens manhood over the world!!
>>Boxar till på axeln.>> You go man. Just do it.

Herregud vad seriöst allting blev, tänkte jag. Folk började smattra kort och klappa mig på axeln. Mitt hjärta började faktiskt bulta. För en stund sen skulle vi bara säga hej då till våra vänner. Nu står fan 30 pers och hejar på svensken. Bara för att en tjej nyss klarade. Jag förstod det inte riktigt. Det är ju bara en Beer Bong.



Striden är igång. Kommer Martin klara av att svepa fyra öl på raken? Folk skriker, någon svimmar och tillslut hör jag.

- YES!!! YES HE´S GOT IT. THE LITTLE FUCKER DID IT!!


En av dom bästa bilderna på resan hittills...

Mmm, the sweet taste of success. Det kramades och hurrades. Flera öl beställdes in till the swede. Vilken känsla. Vilken triumf...

Kommentarer
Postat av: Sara (en av sthlmarna i Thailand..)

Heej Martin! Du har blivit stor här hemma, det e inte bara nere i Asien ska du veta!

Senast igår så pratade jag med en kompis "Åhh jag har hittat en så jävla bra blogg, han bloggar om Asien, verkar så himla härlig!". Det var ju givetvis cmj.blogg.se hon talade om :) Tyckte att det var skit kul, skröt ju givetvis om att man kände denne coola killen!

Hoppas att du har det bra där nere!

puss

2009-01-21 @ 20:48:09
Postat av: Ima

Ha ha, mer!! :-)

2009-01-21 @ 21:59:01
Postat av: Samtliga studenter på Sjöbefälsskolan

men, för guds skulle, lär dig dricka öl på ett riktigt sätt.



Det här går ju inte, beer bong, tsss, "hej jag är 14 och hänger i gallerian hela nätterna. Jag vill bli tuff och min pojkvän känner en kille som kan köpa ut 3.5:or"

2009-01-22 @ 10:33:25
URL: http://www.sjosektionen.se
Postat av: Martin

Var ju omringad av engelsmän... Var ju bara att hänga med. Tyvärr var det faktiskt en svensk på plats som kom fram till hela grejen. =)



Sara. Haha, fan va coolt!!!

2009-01-22 @ 15:46:14
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!