Paradigmskifte!

Har vaskat däck lite idag. Givetvis måste man först och främst se ut som en fucking bonnläpp innan vattnet går och skummet yr.

image300
Jag ska mjölka kossan snart.

Men jag har haft ett litet paradigmskifte idag. Kalle sa det till mig några gånger och allting här inne kan ju inte bara vara ploj. Får väl vara seriös ibland också.

Jörgen hjälpte till och ändrade mitt tänkande. Min dröm är att någon gång få jobba med skapandet av komik i form av sketcher reklamfilmer och skrift. Jörgen säger mycket och ibland säger han faktiskt ganska så kloka saker.

Tänk vilken industri humor är? 6 miljarder människor och alla vill ha kul! Hur otroligt är inte det egentligen? Så varför går just då lilla Martin runt och är kaxig mot andra människor som försöker skapa lite humor? Sen kan man fråga varför jag är kaxig över huvud taget ibland men det har väl mer med karaktär och göra.

Världen är stor och det finns plats för fler komiker än vad som någonsin kommer produceras. Efterfrågan på humor kommer aldrig sina och därför ska vi egentligen försöka gå ihop så många som möjligt som vill skapa och också göra det!

Paradigmskiftet i mitt huvud är ett faktum och ska fortsätta skapa humor.

Kommentarer
Postat av: Hrm...

Sex och EN HALV miljarder människor och FYRA miljarder vill ha MAT. Tänk på det.

2007-09-18 @ 05:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!