Struktur?

Hmm, skriva nu igen... Kollar man in mina inlägg i vilken takt jag får in dom är det rätt roligt. Sen kanske man ska ha struktur i det man skriver? Eller vänta nu... Varför då?

- Hehe, nu jävlar är han lost!
- Yes, han ska ba ha den. Så som han betett sig.
- Aaa, fan caps lock knappen verkar fan ha fastnat ibland.

Vi är påväg emot Grangemouth Skottland igen och vi ska både lasta och lossa där. Lossa först sen lasta, och göra tankrent emellan. Så är det... Fan har min energi tagit vägen? Poff, sa det... Ska nog sova lite...

Mina två kritiker som sitter på varsin axel har också börjat undra vad som har hänt. Den ena sticks och den andra nyps. Lite jobbigt att ha så mycket snack i huvet ibland.

image310
Laddar batterierna...

Martin behöver lite elchockbehandling och kommer snart tillbaka med nya flumfilmer och upptåg.

- Clear! Dzzzzzzz POFF!
-
Increase to 175!
-
Clear! Dzzzzzzz SMOFF!
-
Losin it... Were losin him!
- Increase to maximum!
- U sure?
- No...
- Clear! Dzzzzzzzzzz SCHWONG POFF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!