Hur klär sig en sjöman? Dagens outfit.

Jag och Stefan poserar med Dublin i bakrunden.

Här ser ni den moderna sjömannen och den eviga förbannelsen av att ha exakt samma kläder på sig varje dag. Det enda vi kan göra för att försöka förgylla denna extremt tråkiga outfit är helt enkelt, att skita ner sig.

Precis innan kortet så smetade jag och Stefan in oss i lite smuts. Idag valde vi att duscha varandra med lite diesel. Jag slängde lite färgduttar över Stefan och han berättade historien om vart skorna vi får av Broströms kommer ifrån.

Tydligen hittade någon på kontoret en hel jävla UFF container full med gamla skor och skickade ut till oss.

Innan kortet knäpps springer Stefan in och hämtar sin keps. Han har skrivit "rör du så dör du" inuti den. Sen vill han inte bli kallad för Stefan här, nej när Clas Ohlsson kepsen flyger på. Då träder Stefanios in i bilden!

- Ah, Mr Stefanios! >>Stefan lägger till med dialekt.>>

Jag fick till denna delikata frisyr genom att ta skitigt vatten ifrån ett oljetråg. Ett tips jag gärna delar med mig till frisörer.

Så ja, här har ni det. The Broströms Vintage Collection!

Otroligt nog hittar jag en relaterad nyhetsartikel. Lukta smuts, nya trenden.

Kommentarer
Postat av: Ima

Dagens outfit - klockrent! :-)

2008-08-05 @ 23:32:50
Postat av: Nadja

Åh, du är allt en riktig man! :*

2008-08-11 @ 01:51:27
URL: http://bakslug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!