Amsterdam nästa.

Båten är påvägmot Amsterdam. Vi kommer få ankra vid ankomst, vi har last i båten... Naphta, tror jag. Vi kommer ligga säkert till på lördag.

Blir väl samma som utanför G-muttan. Som vanligt till sjöss. tempot är lugnt, lugnt, lugnt, lugnt. Alla sover ut. Sen så...

PANG! Ankomst 03, avgång 02. Back to scratch och jaga sovtimmar igen.

Försöker lasta upp ett tungt klipp på youtube inatt. Igen. Hatar att inte kunna lägga upp klipp i den mån dom blir klara.Next klipp is the man you've all been waiting for... The Kung. Kalle The Kung!

Sen om klipp är dåliga. Då skriver man det i kommentarer. Det är ju inte så att jag vill bli sämre med tiden. Saknar ni roliga historier, roliga punchlines eller bilder. Då skriver man fyyyyyyy. Fy Martin. Du kan bättre Martin. Skämta om det nu Martin.

Fast annars är jag rätt nöjd med resultatet av denna turn. Snittar med 70 timmars arbetsvecka. Varje vecka. Under alla 10 veckor här. Sen att snickra ihop en DVD på fritiden. Ja... jag klappar mig själv på axeln som ba fasen just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klappa på du

tomten

2008-09-17 @ 03:28:41
Postat av: maya

Du är bra=)

2008-09-17 @ 17:00:12
URL: http://mayahataichanok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!