Eleven börjar ta för sig

Elever är lediga lördagar och söndagar på Broströms båtar. Det var det inte på Donsö Tank direkt. Dönso Tank ska få veta detta i efterhand med att JAG skänker lite ljus om vad som försigick på Bro Sincero år 2004, då dom hade mig i FYRA månader totalt GRATIS! Grrrr....

Eleven Mathias sätter sitt liv på spel och ringer för att väcka mig:

Ring! Ring!

- Ok, någon ska dö hårt.

Ring! Ring!

- Ta och kväv dig med en kudde väl.

Ring! Ri...

- Dö.
- FILMTAAAAAAAAJM!!! HAHAHAHAHAHAHA!
- Jag ska döda dig.
- Du...skit ner dig. Vi ska se film. Capisch?
- Meh, jävla grottmongo. Jag sover...

Alla sjömän - när dom ringer och väcker varandra - brukar säga lite skojigt 'händerna på täcket' någon gång under samtalet. Mathias har tagit detta ett steg längre.

image228
- Yeah right! Mr Handarbete, Mr Smiska delfinen, Mr Självbefläckelse M...
- Ok, lägg ner. Jag fattar. Ha...ha...
- Nähä, Mr Skala bananen, Mr Banka lax, Mr Spunka upp bävern, Mr Ha...

Klick!


image230



Vi såg en film med genre action, komedi, brott, drama, thriller. Vem fan är det som inte kan bestämma sig här?



image231
Gillar Mathias onda öga han fick till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!