Första samtalet ifrån rederiet 3/8 2007

Så nu har jag fått det första samtalet ifrån rederiet. Båten ligger mitt inne i Biscaya bukten och hamnen heter La Pass någonting. Hörde inte namnet riktigt. Jag gissar på att det är i floden påväg in mot Boerdoeux. Iallafall så hade han som ringde inte mina flygtider riktigt än men han visste att jag flyger på måndag.

Jag kommer få flyga till någonstans och sen ta tåg sa han bara. Som vanligt. Ska bli intressant att få komma till Frankrike the land of absolut no Swenglish, hitta en tågstation och gå på rätt tåg. Hmm...

Sen hitta en båt mitt ute i ingenstans. Woopii-fuckin-doo.

Jäklars tur att jag redan har ganska mycket kläder ombord i båten så jag slipper en sådan mastodontpackning jag annars brukar ha med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!