Gaylåten!

Rebecca idag efter att jag berättat ytterligare en ollningsanekdot på MS/Thjelvar när jag var Jungman. Jag efterlyser bilder på MS/Thjelvar där soldäck syns.

Rebecca:
- Martin... Jag vet inte vad jag ska säga längre. Du behöver en psykolog.
- Nej vänta lite Martin. Du behöver två...

Min brorsa sa att forskare kommer vilja obducera din kropp efter någon slags kromosomfel som vi ännu inte upptäckt.

Här kommer den! Gaylåten! Jeffrey var väldigt nära på att kliva in i skitmässen medans jag sjunger. Jag vinkar på han men han börjar springa åt motsatt håll upp för lejdaren. Notera min opera frisyr...

GAYLÅTEN

Klicka på texten för att komma vidare.

Kommentarer
Postat av: Språkpolisen.

KromosoM.

2007-08-16 @ 04:03:16
Postat av: Martin (ägare av Bro Anton)

Tack språkpolisen! Fixat!

2007-08-16 @ 17:02:32
URL: http://cmj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!