Jag är raggningsexpert

Givetvis är jag en raggningsexpert. Har faktiskt varit med i radio om det. Om något lite flummigt men jag blev presenterad som raggningsexpert och har faktiskt läst tre böcker och sett flera DVD-kurser om ämnet. Den boken som får grabbar världen över att börja lägga ludd på brudar för att få deras uppmärksamhet heter "Spelet".

Jag hittade också ett forum för raggninsexperter. Där kallar man sig lite coolt för IceMan, LoverBoy och Herr Gurka. Det gäller att vara lite anonym för ibland så lägger man upp en såkallad "fältrapport" om hur det gick. Gärna med lite naket i. Jag heter förvånansvärt nog cmj_j. Det där med anonym är inte min grej...

Jag började tokskriva på detta forum för jag hade tekniker som "den levande gästboken" och till exempel ett kroppspsråksexperiment jag utvecklade. Jag fick till slut en inbjudan till Göteborg från forumgrundarna för att hänga med ut o ragga. Bland annat IceMan(säg det gärna med en mörk röst, blir coolare då) och LoverBoy fanns på plats.

image193
Givetvis har dom en egen hemsida där dom lägger upp coola bilder på sig själva. Allt för att få fler brudar. Den här killen kan sin skit helt enkelt, med yes tecken o allt.
image194
Dom har värsta bilderna på sin sida. Detta är respekt tycker jag. Att bara våga lägga ut sig på det här viset! =)
image195
Hehe, hon ser aningen besvärad ut nu när hon har äkta players runtikring sig. Hon ställer upp på kort iallafall.

- FÄLTRAPPORT!
- Lätt, shit hon ba.Va fan, ta kortet nån gång då!
- Mmm, shit va äg. Vi kan ragga vi. Kom nu går vi till baren och sveper en jellyshot i din navel igen.
- Värsta tricket ju.
- Mmm, brudarna älskar oss. Såg du att jag peka på dig på kortet.
- Mmm, du är skön. Kan jag slagga hos dig?
- Givetvis. Men fan kan du inte ligga i soffan inatt. Jäla trångt i sängen senast.
- PLAYA BABY! YEAH!

Kvällen när vi gick ut och raggade är en historia försej. Kommer nog också med en rolig ordlista över uttrycken som används. Ett är till exempel beröring som då självklart inte får heta beröra i någon form utan Kino. Sen kan man ju också säga det fullständiga namnet som är Kinostetic Movement och då följa The Kinostetic Movement Escalation Period. Lätt va?!

Jag skojade till det en gång i mina tips om att ragga och skrev kino, kino, kino, kino, kino på rad sådär. En kille missupfatta grejen totalt och började boxa en tjej på axeln och tänkte så här gjorde Martin och han lyckades fan ju!

Saker jag ertappat mig själv göra efter att ha studerat raggningsmaterial:

* Använda repliker som:
- Ursäkta mig men skulle jag kunna få låna dina bröst så jag får kontakt med bartendern?
* Vara lite sådär kaxigt rolig så fort en tjej kommer in i rummet.
* Ärligt talat försökt gå som John Travolta i Saturday Night Fever.
* Hela tiden komma in på såkallade känsloämnen när jag pratar med tjejer istället för att ha kul.

Kommentarer
Postat av: Bror igen...

Vackert Martin att du erkänner din akademiska utbildning och begränsar den till TRE böcker och en samling DVD-föreläsningar... Ska vi kanske lägga ut din vackra fältrapport från Linköping snart?

2007-08-22 @ 17:23:38
Postat av: gäh

ut och hjälpa en o ragga?

2011-04-21 @ 14:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!