Kroppsspråk

Jag laddade hem en kroppsspråks DVD-kurs i om hur du ska hantera din kropp för att attrahera kvinnor. Deras poäng var att du ska utstråla ett "sexuellt hot".

Ok?

I sju timmar gick dom igenom en massa jävla idiotgrejer och det som fastnade och som jag kommit på mig själv göra tyvärr är:

* När du står lutad mot en vägg ska du se ut som en "bad boy" från gamla spagetti filmer. Tummen i bältet, lillfinger, ringfinger nerstoppade i fickan och resten ska peka emot kuken.

* När du går ska du gå som John Travolta i Saturday Night Fever.

Alltså... Detta tog sju timmar att förklara. Jag väntade bara på att dom skulle "tipsa" om rosa knästrumpor, tuggtobak och en T-shirt med texten Nördrigues strikes again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!