Kvällsvakten som gick åt helvete

Allt gick åt helvete ikväll... Idag har vi snackat safety hela dagen och när jag gick på vakten skulle jag fortsätta med att slipa matros Tores fläckar han knackat under backen. Jag tog på med varenda safety grej jag hittade.

image125
Dammigt värre och faktiskt bildbevis på att jag jobbar också!
image126
Helt jävla otroligt nog lyckas en liten bit från sliptrissan flyga rätt igenom skyddshandsken och in i pekfingret.(Somliga straffar gud direkt.)
image127
Jävla skitjobb. Jag trotsar överstyrman och skiter i det här.
image128
Gör en stencil. Ok, detta är inte kul längre...
image129
Jag avslutar vakten med att trycka upp Hans hörselskydd i näsan och äta Lasses sista kaka!(Är det kungens familj i bakrunden som tittar på?)
image130
Jag lägger tillbaka Hans hörselskydd, klappar mig själv på axeln och gör segerdansen. Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: kicki

iiiiiih? va håller du på med???

2007-08-17 @ 01:23:57
Postat av: Egoina

om du inte gillar min blogg så sluta läs.

2007-08-17 @ 01:36:22
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Martin

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG

2007-08-17 @ 08:55:48
Postat av: Sara

ni har kul på jobbet=)

2007-08-17 @ 11:09:42
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Martin

Jag gick ner på knä nyss när jag kom och tänka på att sjöfartsskolorna snart drar igång(med stånd givetvis). Hoppas också kunna få Lasse på video innan han åker hem!

2007-08-17 @ 12:29:18
URL: http://www.cmj.blogg.se
Postat av: Kapten

Äntligen "gled" Hasses öronproppar smidigt in på plats.

2007-08-17 @ 13:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!