Lasse äger grannbarnen

- Haha!
- Nu jävlar ska dom få dom där små hyperaktiva dampbarnen.(Lasse sitter på toys'r us hemsida i sitt kontor.)
-
Hans! Haha, kom hit och kolla in den här skönheten.(Lasse klappar sig lite stolt på magen precis som om han ätit upp någonting han dödat själv.)
- O jävlar!
- Mmm, jag har jobbat hela sommaren och nu är det fan min tur att ha lite kul.
- Får ta och ringa o beställa det här lilla missfostret.

Lasse lyfter luren och ringer toys'r us i skåne.

- Tjena Micke det är Lasse. (Lasse är givetvis stamkund på toys'r us i skåne)
- Du förresten har ni fått in några nya pokemon än?
- Nahe ok. Nej jag ringer iallfal för en annan anledning.
- Mmm, jag ska kolla med er ifall ni har Super Soaker 8000 hemma?
- Mmm, SS-8000. Ok, jag väntar...
- Haha, fy fan Hans nu ska dom få där hemma.
- Du är grym Lasse!
- Jag vet...

Grejen är att Lasse har en intern tävling gentemot grannen Göran som gång på gång alltid varit värre än Lasse sedan barnsben. Göran och Lasse brukar också gå in i stealthmode och jaga runt alla barnen med sina vattenkanoner. Lasse har spanat in leksaker hela sommaren och har nu gjort sitt val. Men...

-
VA!? Vadå slutsåld? Har Göran varit inne? Va? Har han det va? VA?
- SATAN! Att den där jävla Göran alltid ska hinna före!
(Lasse lägger på luren lite sådär som en auktoritet bara kan.)

- Det var väl in i helvetes fan då. Fan ska jag nu göra? Jag mönstrar ju av snart. Skit... (Lasse tänker så det ryker om öronen.)
- Men så farli...
- Håll käften för fan! Jag tänker, ser du inte det? (Lasse brukar ta på sig sina hörselkåpor och hålla upp en liten lapp där det står "jag tänker" på ibland.)
- FAAAAAN! Det står helt still. Jävla oflyt hela tiden...

Lasse går upp till dagrummet för att se ifall det finns någon att skälla på.

-
Martin, kom hit!

Jag som alltid ligger steget före och vet att Lasse är lite sur på mig. Jag är nu förberedd i alla lägen... Med en kaka...
image156
Se vad nöjd Lasse blir! Du är så jävla stenhård Lasse! Skönt att det finns vuxna människor som har barnasinnet kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aUktoritet

2007-08-18 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!