MorfinMartin away!

Ok ok ok... Ibland får jag totala överskottsenergi-attacker. Brorsan kallar mig för MorfinMartin när jag får dom. Andra kompisar kallar mig för 'en kromoson för mycket' och har t om blivit kallad för Mach 3!

Yeah... Mach 3... Grrrrlgrrr.

Fan det är ju ett riktigt bra smeknamn. Iaf bättre än dom fyratusenfortiotvå andra smeknamnen med en böganknytning till. Hata grundskolan och barns grymma tankesätt.

Ja, jag hade en konstigt frisyr EN gång i mitt liv. Det och att jag helt plötsligt var lik en norsk bög som hade en TV-show på sextio-talet! Va fan är oddsen för det?!

Åkte skateboard ganska intensivt vid typ 14-15 års ålder och så helt plötsligt fick någon en uppenbarelse ifrån himlen med kyrkmusik och allt. Sen fick han totalt spelet och viskade i allas öron om den norska bögen. Mitt liv förändrades den dagen...

Alla sprang omkring och kallade mig det norska namnet ifrån typ sjunde klass till slutet av gymnasiet. I början tog jag nästan stolthet i att ha ett smeknamn. Men sen berättade någon för mig var det var...

Den dagen går under namnet D-DAY...

Som tur vad så har det inte spridit sig till sjöfarten än. Sjöfarten är väldigt liten ännu, speciellt den svenska.Och dom gamla rävarna skulle allt gilla det där lilla bögiga namnet. Mina ögon lyser rött just nu.

Måste fan kolla youtube. Tänk om det finns där!

Panik!

Ok ok måste sluta skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!