Ok, detta håller inte...

Jag kommer bli helt galen på den här bloggen det vet jag redan nu. Du kan inte ge mig någon form av slags topplista utan att jag blir besatt. Topplistor är nog min största motivationsfaktor. Jag måste till toppen! DIREKT!

Jävla blogg. Jag har ett par månader till sjöss och kommer bli väldigt imponerad av mig själv om vad jag kommer hitta på med den här. Jag sitter på en båt med 12 pers ombord! Va fan händer här?! INGENTING!!!

Jo jag solade lite och sen tränade... Ooooooooohhhh!!!!

Min fantasi snurrar redan i femtiotusensextiotvå varv i minuten. Egentligen ska jag skriva på min bok istället för att hänga här.

Fuck...this will be my doom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!