Psykedeliska ögon tävlingen!!! 2

Ok har en ny bild nu på ett nytt ställe. Inget jävla fusk utan det är 5 sek som gäller och helst med någon som knäpper med fingrarna i erat öra. Första bilden är när jag allvarligt funderar på att lägga ner psykedeliska ögon för jag skadar knät när jag ger järnet mot ett hål. Det är så kort tid på självutlösaren så det är sjukt!

image83image84

Ser ni mig? Jackie Chan style hoppandes in med fötterna före i ett hål.

Detta gjorde fruktansvärt ont och fick halta resten av vakten. Det är bilden under här som är dagens tävling. Hitta dom psykedeliska ögonen... NU! (starta timern och knäpp med fingrarna)

image85

Detta område kallas lite tufft för "under backen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!