Super Matrosen Jens!


Jens Eriksson

 

image17

 

Ålder:  23


Befattning:

- Super-Matros

 

När drog du till sjöss:

 

- 03 ( första jobb som matros )

 

Längsta sammanhängande period till sjöss: 

 

- ca: 17 v. (Detta är fan stabilt. När du är så länge till sjöss är du antingen en hård sjöman eller bara rent jävla dum i huvet! =)

 

Vart jobbar du nu:

 

- Alcedo ( tillfälligt )

 

Den bästa båten du seglat på:

 

- Svårt att svara på, men Tor Begonia är nog bland de bästa iallafall och Bro Promotion har ju också bjudit på en del roligheter. (Jens hade en pervers lust att limma upp folks tofflor i taket bland annat.)

 

Favoritsyssla ombord:

 

- Ja...äta, bada, dricka öl, spela basket och allt annat som är frivilligt ( jag vet att du tänkte på arbete, men det skiter jag i =)

 

Vart är det konstigaste stället du vaknat upp på efter en ordentlig fylla:

 

- Oj!? pass.. (Feeeeeeeegis!!!!)

 

Skulle du kunna tänka dig att vara med i Big Brother:

 

- Lätt! (Varför är jag inte förvånad?)

 

Har du något galet minne du skulle kunna dela med dig av:

 

- Sånt poppar bara upp lite då o då, så jag delar med mig när det dyker upp.


 

Vilken tur att JAG har ett minne om dig Jens. Minns du det här Jens?

image18

Jens ville en kväll ha en ny frisyr. Han bestämde sig för ett ganska coolt mönster om det nu hade blivit så. Vi sa inte till han vad han höll på att ge sig in i. Det roliga med Jens är att han är EXTREMT fåfäng och EXTREMT äckelmagad. Därför var detta så kul. Vi rakade till det så här, sen sprang Rebecca iväg till skepparn och gömde rakapparaten.
Jens gick med keps i ett dygn efteråt. Folk började brottas med han för att dom ville se, men Jens gav sig inte utan en fajt här o var. Snacka om ägd!

Bro Promotion - November 2006

 

 

 

Har du något favoritsjapp här i världen:

 

- Hamnkrogen i Höganäs, jag vet att det var lite tråkigt val, men alla andra är ju ungefär samma, skabbiga pissluktande små mörka hålor.. (Jag förstår Jens här. Jens blir nästan rörd till tårar när Höganäs kommer på tal.)

 

Har du någonsin haft ett smeknamn ombord:

 

- Vilket isåfall? Ja en del, fast det brukar mest bli elaka...fårstår inte varför.. (PorrJens, hjärtat, myspys-Jens bland annat)

 

Hur många tricks kan du med snusdosan:

 

- Jävla fråga ju...vad räknas som ett trick MARTIN?? (Svälj den Jens!!!)

 

Favorit redskap att öppna en öl med:

 

- Tändaren. (Respekt)

 

 

 

image19

MysPys-Jens försöker locka in mig i hans hytt med kaffe och kaka som bete.

Haha, nu fick du för att du hällde honung i min telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!