Trött på fattiga städer

Jag är fan trött på fattiga städer. Jag vill inte resa dit längre. Jag vet jag är hemsk nu men jag känner ändå inte att jag gör nytta där genom att bara titta mig omrking.

Varför vill man göra det? Är det för att känna sig rik eller?

Jag har sett fattiga städer och känner inte att det är något för mig. Fan är att jag ser mig själv om två år sitta inne på ett IT-café, och skriva på samma blogg som nu om hur härligt det är att alla omkring mig skriker 'gringo gringo' och jagar mig med machete.

Fördomar? Jag? Neeee...

Jag har varit i fattiga länder. Jag gör mer nytta som fadder än som globetrotter i Caracas eller nåt.

Det var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kilroy Travels Calmare Honung Reseklipp från Asien!